• 28 марта, 2024 10:51 пп

Түркістан облысында әлеуметтік көмек көрсету шаралары бойынша кешенді жұмыстар атқырылуда!

Автор:admin

Дек 17, 2022

Түйінді тұжырымдар: Кедейшілікпен күресуге арналған әлеуметтік көмек Маңғыстау,Түркістан өңірлерінің тұрмысы едәуір төмен облыстарында және Астана қаласында, халық арасында атаулы әлеуметтік көмек шаралары туралы және жәрдемақыны тағайындау ережелерінің құқықтылық шарттары туралы жеткіліксіз хабардарлық байқалып отыр. • Тағайындаудың шектеуші ережелері тұрмысы төмен отбасылардың әлеуметтік көмек бағдарламаларына қатыса алмауына әкеп соқтырады. Зерттеу қорытындылары мұқтаждық өлшемдерін жоғарылатудың және ықтимал өтініш берушілердің материалдық жағдайын анықтаудың тәсілдерін қайта қарастырудың қажеттілігін баса көрсетіп отыр. • Құжаттарды жинаудағы қиндық келтіретін талаптар ықтимал өтініш берушілерді үркітеді

және өтініш беріп жатқан адамдардың жәрдемақыларының кешігіп келуіне әкеліп

соқтыруы мүмкін. Құжаттарды беру барысы жеңілдетілу мүмкін, ал әлеуметтік көмек

бағдарламалары мен жұмыспен қамтылудың жандануы арасындағы үйлестірушілік

механизмдер мен әдістеме жақсартылуы мүмкін. Арнаулы әлеуметтік қызметтер • Түркістан, Қызылорда өңірлерінің тұрмысы едәуір төмен облыстарында және Астана қаласында, халық арнаулы әлеуметтік қызметтер туралы ақпараттан хабардар емес, соның ішінде, қандай қызметтердің бар екендігі, қайда жүгіну, өтінішті қалай беру, және қызметтерді алудың өлшемдері қандай. Мақсатты ақпараттық жұмыстың жүргізілуі өмірдегі ауыр жағдайға ұшыраған отбасыларды тезірек анықтауды және хабардар етуді көмектеседі. • Көп уақытты шығындау мен алыс қашыктықтар ықтимал өтініш берушілерді өтініш беруге немесе қызметті пайдаланудан үркітіп немесе қажетті мемлекеттік көмек алуда қолайсыздық тудырады. • Мүгедектікке деген негативті қарым-қатынас ата-аналардың баласы үшін көмек іздеуден бас тартуға мәжбүрлейді. Мүгедектікке деген қоғамның көзқарасын өзгерті үшін ақпараттық-ағартушылық жұмыс жүргізу қажет. Қазақстан тәуелсіздігін алғалы бері халқының экономикалық және әлеуметтік жағдайын жақсарту үшін шапшаң және таңқаларлық жетістіктерге жеткенмен, ұрымтал топтардың қалтасы қалыңдаған жоқ (Кубедбаева және Барриентос, 2017; Бабаджанян және т.б. 2015). Қазақстанда кең ауқымды, әрі жетілген әлеуметтік қорғау жүйесі бар, алайда, осы 2 Қазақстанда атаулы әлеуметтік көмекке және арнаулы әлеуметтік қызметтерге қол жеткізудегі кедергіле қысқаша шолу көрсететіндей, ұрымтал отбасылар елеусіз қалмауы үшін жүйеге бірқатар маңызды өзгерістер енгізу қажет. Осы саясат мәселелері жөніндегі қысқаша шолу Қазақстанда әлеуметтік көмекті және арнаулы әлеуметтік қызметтерді балалы отбасыларға арнауды және жеткізуді жақсарту тұрғысынан ұсынымдар береді. Мұнда табысы төмен отбасыларға және кедей аудандарда тұратын отбасыларға аталған көмек түрлеріне қол жеткізуіне қалайша тиімдірек қолдау көрсетуге болатынына ерекше көңіл бөлінеді. Ұсынымдар үш аймақта – Түркістан

облысында, Маңғыстау облысында және Астана қаласында жүргізілген зерттеуге

сүйенеді, аталмыш зерттеу табысы төмен, балалы отбасылар аталған көмек түрлеріне

қол жеткізу кезінде тап болатын кедергілердің дәлелін келтіреді. Осы  аралас әдіс қолданылды, яғни, табысы төмен отбасылармен Және өмірлік қиын жағдайда қалған отбасылармен  атап айтқанда, табысы төмен ауданда тұратын мүгедек немесе тыныс-тіршілігі шектелген

балалары бар отбасылармен сапалық сұхбаттар жүргізілді және сандық сауалнама

жүргізілді. Сауалнама үш аймақтағы табысы төмен аудандардағы балалы үй

шаруашылықтарының тіршілігінен көрініс береді және 47,000 адамды құрайтын үй

шаруашылықтары атынан шамамен 4,000 респондентті қамтиды. Осы шолу қол жеткізу кезінде туындайтын кедергілер туралы осы зерттеу айтқысы келетін басты мәселелерді айқындайды:

(i) тұрмысы нашар отбасыларға арналған атаулы әлеуметтік көмек; және (ii) арнаулы

әлеуметтік қызметтер, әрі олардың қалай саясатты қалыптастыра алатынына қатысты

ұсынымдар береді. Тұрмысы нашар отбасыларға арналған атаулы әлеуметтік көмек  Тұрмысы нашар отбасыларға арналған атаулы әлеуметтік көмек туралы ақпарат (соның ішінде, көмек

алу құқығы және өтініш беру тәртібі) және ол туралы білетіндер аз • Сауалнама қатысқан респонденттердің тек 24%-ы ғана атаулы әлеуметтік көмек (АӘК)3 туралы және 29%-ы балаларға арналған мемлекеттік жәрдемақы (МБЖ)4  туралы естіген. Аймақтар арасында айырмашылықтар,

АӘК туралы Астана қаласында 41%, Түркістан облысында 33% және Маңғыстау

облысында тек 15%-ы ғана естіген. • Маңғыстау облысында көмекке ең мұқтаж табысы төмен үй шаруашылықтары көмектің бар екені туралы ең аз білетінге ұқсайды. Басқа аймақтарда әл-ауқат деңгейі көмек туралы білу-білмеуге қаншалықты қатысты екені түсініксіздеу (мысалы,

облысында ең кедейі де, ең ауқаттысы да олардың ортасындағы топқа қарағанда көмек

туралы біледі). • Жалпы әлеуметтік көмек туралы білетін және өздерін соны алуға құқылы деп

санайтын сауалнама респонденттерінің 67%- ы АӘК алуға және 80%-ы МБЖ алуға өтініш берген. Олардың үштен екісі көмек туралы ешбір ақпарат болмағанын айтты (одан да азырақ бөлігі өтініш беруге және көмек алу құқығына қатысты ақпараттың болмағанын жеткізді). Тұрмысы төмен отбасыларға арналған атаулы әлеуметтік көмек туралы хабардарлықты және ақпараттың қожетімділігін арттыру қажет. Хабардарлықты арттыруға көп күш жұмсалып жатса да, зерттеу жүргізілген ең кедей аудандарда ақпаратқа қолжетімділік шектеулі

сияқты. Біз жүргізген сұхбаттарда сипатталған ақпарат тарату шаралары негізінен ақпаратты қала орталықтарында таратудан тұрады. Оларға қоғамдық хабарландырулар және кездесулер кіреді. Алайда, ең кедей аудандардағы табысы төмен сұхбаттасушылар әлеуметтік көмек туралы негізінен ауыздан ауызға таралатын әңгімелер арқылы білетінін жеткізді және әлеуметтік көмек туралы білмейтіндер санының көптігі осы ақпарат тарату арнасының әрдайым тиімді бола бермейтінін көрсетеді. Халықаралық тәжірибеге сүйенсек, қажет болған кезде өтініш беру тиісінше хабардар етілмеген немесе байланысқа шығу қиын адамдарды қамти алмайды деген қауіп бар (Castañeda and Lindert, 2005). Жалпы екі ақпарат көзі де әлеуметтік көмекке және арнаулы әлеуметтік қызметтерге қатысты толығырақ ақпаратты өтініш беруді бастарда беріп, келесі тұстарды қамтуы тиіс екені түсінікті: (i) әлеуметтік көмек алу құқығы; (ii) өтініш беру үшін қандай құжаттар қажет және оларды қалай алуға болады; және (iii) өтінішті қайда беру керек. Адамдардың хабардарлығы мен түсінігін ақпараттық науқандар және мақсатты топтар арасында хабардарлықты арттыру көмегімен мектептер, денсаулық сақтау және полиция арқылы жақсартуға болады. Әлеуметтік қызметтердің ақпараттандыру жұмыстарын жүргізе білу қабілетін күшейту ұрымтал отбасыларын анықтау үшін және олардың әлеуметтік көмекке және қызметтерге қолжетімділігін жеңілдету үшін маңызды. Отбасылар қандай ақпарат алуға болатынын білуі үшін нақты белгіленген ақпарат беру орталығы немесе байланысқа шығуға болатын тұлға болуы тиіс. Көмек алу құқығын шектеуші талаптар табысы төмен үй шаруашылықтары атаулы әлеуметтік көмектің пайдасын көре алмайтынын білдіреді. • Үй шаруашылықтарын зерттеу барысында әлеуметтік көмек алуға жүгінгендердің 70%- ның өтініші белгілі бір сатыда қабылданбаған, сол қабылданбаған өтініштердің 95%-ның  себебі өтініш берушінің табысы әлеуметтік көмек алу үшін белгіленген табыс деңгейінен асып түсуі болған. Табысы жеткілікті деген баға берілсе де, сапалық сұхбатқа қатысқан респонденттер өздерін ұрымтал және қиын жағдайда өмір сүріп жатқанын сезінеді, соның ішінде, азық-түлік сатып алуға қаражаты жетпейді, сондықтан, аталуы көмекке мұқтаж. Жалпы тұрмысы төмен отбасыларға арналған көмекті алу үшін белгіленген шекті талаптар тым төмен. Сонымен бірге, өтініші қабылданбағандар кейбір табыс және мүлік түрлерін табыс көлемін есептеуге қосу әділетсіз және орынсыз деп санайды. Мысалы, мүгедектерге берілетін жәрдемақы және үйде енді тұрмайтын балаларға берілетін шәкіртақы мұқтаждықты тексеру кезінде ескеріліп, көбінесе үй шаруашылығын әлеуметтік көмек алу құқығынан айырады. Оған қоса, тұрақты емес жұмыстан тапқан табысты да ескеру көмек алғысы келетіндердің табысын асырып көрсетеді деп есептейді, демек, көмек беру талаптары алдын-ала дұрыс берілмейді деген сөз. Кейде мұндай жағдай басқа да әлеуметтік көмек түрлерінің, яғни, мүгедектік жәрдемақысы, кездейсоқ жұмыстан түскен кіріс табыс ретінде ескерілетінімен байланысты. әлеуметтік қамтамасыз ету және тұжырымдамасын қарайық әлеуметтік құқығын қауіпсіздік. Ол халықтың үлкен бөліктерінде қазір өте қиын өмір атап өткен жөн. Ал адамдарға көмектесу, мемлекеттік азаматтардың әл-ауқатын бағытталған тетіктерін пайдаланады. Олар нені бейнелейді? Бастау үшін, әлеуметтік әл-ауқатын және әлеуметтік қауіпсіздік заң тұжырымдамасын қарайды. Сондықтан шын мәнінде әлеуметтік құбылысты қолданыстағы деп аталатын, құны маңызды ерекшеліктерін оған рефлексия толықтығы мен дәлдігі анықталады. заңды дәстүр осы тұжырымдамасын анықтау заңдар шығарады орган береді. ғылым мен практиканың өз түсіндіру нақты саладағы құрылған ақиқат ретінде қарастырылады. Бірақ, өйткені, әлеуметтік қамтамасыз ету және әлеуметтік қауіпсіздік заңға (сондай-ақ, кейбір т.б.) көп өлшемді тұжырымдамасын заңда анықталған жоқ. білім беру және ғылыми әдебиет тұжырымдарды түрлі кездестіруге болады. Бұл айтарлықтай негіз ретінде кітаптар мен мақалалардың авторлары жасаған белгілерін әсер етеді. Қандай әлеуметтік қамсыздандыру азаматтардың? Бұл азаматтарға кәрілік, мүгедектік немесе асыраушысынан мәдени және өмір сүру стандарттарын қалыпты деңгейін қамтамасыз ресурстарын бөлу арнайы түрінде, сондай-ақ анықталады. Ол сондай-ақ заңда белгіленген жасы, мүгедектік, жұмыссыздық, ауру және басқа да істер бойынша азаматтардың материалдық қамтамасыз ету және қауіпсіздік жүйесін құруды қамтиды. Сондай-ақ, ол кезде азаматтар мен мемлекеттік органдар (жеке ұйымдар немесе жергілікті үкімет) арасындағы дамыған әлеуметтік қарым-қатынастардың жиынтығы түсіну қажет, содан кейін бойынша, «әлеуметтік және құқықтық қолдау» термині пайдалану. Осы мақсаттар үшін, қалыптасқан арнайы қаражат т.б. зейнетақы мен жәрдемақы алуға бюджеттік қаражат, медициналық көмек және бөлінген. табыстың жоғалуына немесе қысқартуға әкеп соғуы өмір мән-жайлар туындаған жағдайда Жалпы, қазiргi бар жүзеге асырылатын қаржы ресурстары. Сондай-ақ, әлеуметтік ұйымдастыру қамтамасыз ету кедей өсіп шығындарды белгілі бір шаралар жұртшылықтың мүшелері (болып табылатын, мысалы, көптеген балалар) көздейді. Әдетте, әлеуметтік әл-ауқатын және әлеуметтік қауіпсіздік заң тұжырымдамасы мемлекет міндетті көмек талап етеді. Бірақ көбінесе бұл ең төмен күнкөріс деңгейінің немесе сондықтан мөлшерінде табыс деңгейіне құру шағын қорлар, сомасы болып табылады. Әлеуметтік қамсыздандыру дамыту үшін болсақ, ол жеке елдерде белгілі бір ерекшеліктері бар. ол бөлуге болады, бірақ жалпы ерекшеліктері:

Мемлекеттік қамтамасыз ету және әлеуметтік өнімнің бөлу ұйымдық және құқықтық тетіктерін жылы құрылған қоғамның сипаты. Сондай-ақ, жазбаның осы мақсат үшін жеке жүйесін әзірлеу және құру болып табылады.

көмек үшін негіз болып табылады әлеуметтік тәуекелдер заңнамалық шоғырландыру.

қолдау үшін қолданылуы мүмкін адамдардың ауқымын анықтау. Олар әлеуметтік қорғау басқару айналысады.

Мемлекеттік әлеуметтік стандартты рационында. Әдетте, бұл ең төмен және ең айқындауды қамтиды.

Ретінде әлеуметтік қамсыздандыру жоқ қандай бұрын, дәл және бірыңғай тұжырымын мәлімдеді.

объективті негіздер тудыратын механизмнің әлеуметтік қорғау ерекшеліктері қажеттілігі. Ал біз мемлекеттің барлық азаматтарға өмір сүру белгілі бір деңгейін қамтамасыз етуге ұмтыламыз керек.

қорларын қалыптастыру жаңа жолдары бар.

жеке, бұрын болмаған әлеуметтік қамсыздандыру көздерін жасау.

тіршілік құралдарын қамтамасыз ету үшін жаңа уағдаластықтар бар.

адамдар, үкімет және қорлар арасындағы өзара іс-қимыл тәсілдермен қалыптасады құқықтық деңгейде белгіледі.

Сондықтан, негізгі бағыттары және сипаттамалары көрсетеді. Ол қоғамдық әлеуметтік қамсыздандыру қандай анықтамасын беруге оңай көрінуі еді. Бірақ бәрі бір қарағанда сияқты меніңше оңай емес. Көп — себебі әлі Жоғарыда айтылғандай бірдей. Сондықтан, әлеуметтік қамтамасыз ету үшін берілген кез келген анықтамасы, әмбебап болуы мүмкін емес. Өйткені, бұл үшін ол барлық функцияларды анықтау, ал қоғамдық өмірдің осы саладағы тән барлық мүмкіндіктерін қамтиды қажет. үстірт ұқсас ұғымдар пайдаланылады қарамастан, олар өз сипаттамалары бар. Сондықтан, салдарынан даулы табиғатқа жеткілікті осы құбылыс барлық қол жетімді қолданыстағы мүмкіндіктерін біріктіру мақсатын аяқтау болмауы тиіс. маңызды рөл және негізгі негіздерін ойнатыңыз. Бұл механизм жеке табыс адамдар теңсіздікті мәселені шешу үшін қоғам мен мемлекеттің тарапынан пайдаланылады. Бұл жағдайда, ол міндетті өз өнімділігі айырмашылықтарды нәтижесі болуы тиіс. Яғни, әлеуметтік органдары көмектеседі, бірақ тек осындай қажеттілік тәуелді емес себептермен туындаған жағдайларда болады. Бұл саясат ХІХ ғасырда пайда бола бастады және XX ғасырда айтарлықтай таралуына алды. шешу үшін қайта бөлу құралы әлеуметтік мәселелерді қоғамда түрлі қақтығыстарды шешу және радикалдық көңіл өсуіне жол бермеу үшін пайдаланылады. Сонымен қатар, ол осы тетігін маңыздылығын жете және адамның психикалық жай-күйін тұрақтандыру үшін мүмкін емес. Өйткені, әлеуметтік қамсыздандыру қоғамның толыққанды мүшесі ретінде адамдар үшін жайлылық құру және олардың мәртебесін қалпына келтіру ықпал етеді. Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, біз бұл әлеуметтік қауіпсіздікті қорытынды жасауға болады — азаматтар дағдарыс мән-жайлар туындаған кезде жеке табыс байлығын теңестіру үшін қамтамасыз ЖІӨ, белгілі бір бөлігін бөлу әдісі болып табылады. Осы мақсат үшін, қатаң нормаланған қоғам және мемлекет болып табылады дәрежеде қаражат бөлінген. заңнамалық және әлеуметтік қорғау департаменті атқарды осы маңызды рөлін. Олар заңды ережелер мен нысандарын жасау, сондай-ақ қайта процесін өзі ұйымдастырады. Ол әлеуметтік қорғау жүйесі бірыңғай емес екенін атап өткен жөн. жақын Әлеуметтік қауіпсіздік кеңсесін айта барлық мүмкіндіктері туралы толығырақ. Ал енді тұтастай жағдайды қарайық. Сондықтан, үлкен қызығушылық бастау үшін мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру болып табылады. Сондықтан жалдамалы қамтамасыз ету міндетті жүйесін деп аталады. Оның мәні, әлеуметтік проблемаларды тәуекел жұмыс берушілер мен адамдар өздері үшін бөлінген қамтамасыз ету болып табылады. Бұл қаражат сенуге төлемдер мәжбүр қуғынға көрініс табады. Бұл жағдайда, ол материалдық тауарлар төленеді сомасына бара кейінірек берілетін болады деп көзделген. Сонымен қатар, назарға адам еңбек үлесін алуға емес, әлеуметтік қамсыздандыру, бар. бұл жағдайда түрлері және көмек сомалары, кейбір елдерде ерекшеленеді. Мұндай әлеуметтік кепіліне зарядының немесе жеңілдікті шарттармен тегін алуға болады қолма-қол ақша жеңілдіктер мен қызметтер, қамтамасыз ету ретінде білдіруі мүмкін. кедейлікте өмір сүреді жеке тұлғалар қолма-қол ақша жәрдемақы, азық-түлік көмек, бiлiм беру немесе даярлау бапталымы үшін жарамды болуы мүмкін. Мұнда ол, Скандинавия елдері атап көрсету қажет әлеуметтік көмек қарамастан, олардың қаржылық жағдайын, бәрін күтуге болады. Бұл жағдайда ерекшелігі қамту қызметкерлерін (сақтандыру жағдайы болып табылады сияқты), және қоғамның барлық мүшелерін ғана емес жүзеге асырылады, бұл. Сондықтан біз қарттар, мүгедектер, бар халықтың неғұрлым осал топтары үшін қаржылық көмек көрсетуге қосымша шаралар кешенін қоңырау аз қамтылған отбасы , сондықтан балалар мен бірге. Бұл барлық бюджет немесе арнайы әлеуметтік қорлардың арқылы жасалады. Ол көптеген байланысты осы бағытты көп функционалды, әмбебаптығы қаланды атап өткен жөн. Сондықтан, бір-бірінен осындай кәрілік, мүгедектік, еңбекке уақытша жарамсыздық және басқа да мәселелер ретінде стандартты әлеуметтік қатерлерден қаланды және көшу қауіп болды. Осы саладағы тұжырымдамасын болуына қарамастан, сіз түсіндіру мамандарының кейбір кездестіруге болады. Сондықтан, кейбір адамдар, жалпы әлеуметтік қорғауында болып интеграцияланған тұлғаны қалыптастыру және дамытуға бағытталған мемлекет, барлық қызметін түсінеміз. әдеттегі аспектілері Сонымен қатар, бұл жеке басын қозғайтын теріс факторларды анықтау және залалсыздандыру кіреді және бұл өмірде оның анықтау және бекіту әсер етеді. Ол бүкіл қоғамның қызметі мен жеке өкiлдi органдардың (мысалы, әлеуметтік қамсыздандыру басқармасы) үшін осы саладағы үлкен маңыздылығын атап өткен жөн. Сонымен қатар жалпы және арнайы әлеуметтік қорғауды ортақ. Бірінші азаматтардың негізгі құқықтарын жүзеге асыру бағытталған қызметін, түсіну арқылы. арнаулы әлеуметтік қорғауында нормативтік жүйесін құруды іске асыруға көмек көрсету, кейбір түрінде мұқтаж адамды немесе топты тұрақтандырады. Сол үшін әскери кадрлар немесе зейнеткерлер жатады. біз оларға жою немесе, кем дегенде, олардың қоғамдағы жағдайына қатысты жайсыздықты азайтуға бағытталуы әлеуметтік тетіктерін құру үшін, бірінші туралы айтатын болсақ. Сондай-ақ, олардың жоғары әлеуметтік мәртебесін сақтау үшін мемлекет мүддесі. Осыған байланысты, көптеген әлеуметтік қауіпсіздік органдарына ықпал етеді. Әлеуметтік қауіпсіздік қазіргі уақытта қоғамның табысы төмен сегменттерінің реттеу және тұрақтандыру қатысты елеулі әсерін тигізеді адамзат қоғамының маңызды аспектісі болып табылады. Сондықтан, қолданыстағы тетіктері барлығына арқасында ол кәрілік басталғаннан кейін және тастап емес деп сенімді бола аласыз мүгедектік. Әрине, мен инфляция тез қаражат құнсызданады фактіні атап өткім келеді.

 

Jsk ақпарат

Автор: admin